Fatimaaatilla alttan alınca hiçbirşey yapmıyor ne uyku,ne bulantı ,ne de baş dönmesi… Fitil olarak kullan bence hem daha kolay hemde günlük yaşantını etkilemez daha rahat olursun benim ufak bi kanamam oldu hem akşamları fitil alıyorum hemde doktorum çok iyi sağolsun bana iğne verdi 5 günde bir vuruluyorum oda çok iyi diyolar doktorunla onu da görüşebilirsin benim çok büyük bi riskim olmamasına rağmen şükür iğne verdi yinede