Kızlar 26 haftalık oldum son 2-3 haftadır bir yerde uyuyup kalsam yada biraz uzun otursam bildiğiniz su gibi terliyorum normalde aşırı terleyen biri değilim . Çok su kaybediyor gibi hissediyorum kendimi böyle aşırı terlemeleriniz oluyor mu sizinde ? Çok rahatsız olmaya başladım sürekli kurulanıyorum yada duş alıyorum .