happycat Kızlar merhaba. Bazen burada görüyorum doğum parasından bahsediyor. Devlette çalışan anneler de alabiliyor mu? Geri ödemesi var mı? Bu konuda bilgi sahibi olan varsa aydınlatabilir mi bizi :)
Cgla_Ada97 happycat happycat 90 gunluk sigorta gerekiyor ve çalışıyor olarak 32.haftada çalışamaz raporu alarak rapor ödemesi alınıyor.
happycat Cgla_Ada97 Ben çalışabilir raporu almıştım ama yaza denk geldiği için kullanılamıyormuş. Bu rapor parası rapor süresince maaşı yatanlar için de geçerli mi yoksa maaş yatmayanlar için mi veriliyor acaba?