Benim ikinci kizim olacak nasip olursa 34+5 haftaligiz ilk kizimim adi Rüya bunada hep Ela olsun dedik cinsiyetini ogrendik öğrene li sevenlerde var sevmeyenlerde ama olumsuz yorumlar kafami hep karıştırdı açıkçası bugün Parla ismini düşündüm daha oncede duymustum ama pek umursamamistim simdi acayip bir ikilemde kaldim Ela mi olsun Parla mi isimli tulum siparisi verdim hemen karar verip onu degistirmm lazim sizce hangisi daha guzel olur bu arada soyadimiz yıldız