Ben 2 kere düşük dozlu antibiyotik kullandım . Largopen yazdı doktor . Bir kutuya yakında parol kullandım yaklaşık 2 aydır çekiyorum çürük günden güne fazlalaşıyor ve hayatım bildiğin zehir oluyor gece uykularını unuttum yani bir hamilelikte en zor şey ne oluyor bilmiyorum ama ben dişten çektiğim kadar hiç bişeyden çekmedim üstelik dayanamayıp ilaç kullanmama rağmen asla banamasın demedi . Doktorum izin kağıdı verdi bu haftalarda yaptırmam İçin ama yinede cesaret edemiyorum sonuçta anestezi uyguluyorlar ve bebeğe geçiyor . Bilmiyorum Allah yardımcın olsun . Benim denemediğim bişey kalmadı tuzlu sular , sirkeli sular , sarımsak , karanfil . Yani akla gelebilecek herşeyi denedim ama geçmiyor hala çekiyorum sanırım doğuma kadarda çekicem . Kalsiyum eksikliğinden oluyormuş kayınvalidem bana haşlanmış yumurta kabugunu robota çekip yoğurtla ye dedi ama işe yarar mı bilmiyorum bir o kaldı denemediğim.