1prensannesi__ Kızlar 26 haftalık gebeyim ince jel tabanlı yolluklarm var balkonumda geniş diyorum yıkamaya vermektense kendim yıkaym havalarda sıcakken ama korkuyorum bişey olur diye
Eslem_1 1prensannesi__ yıka as büyük külfet ver gitsin yıkamacıya 2 can taşıyorsun kayıp düşsen bir halı için değer mi?
elifuslu1002 1prensannesi__ ben sürekli yıkıyorum ve yakın zamanda yine yikicam mutfak halimi kendini hirpalamadan yikaya bilirsin özellikle ayak kaymasına dikkat et
1prensannesi__ Kızlar balkonum beton 2 tane uzun yolluk 2 tane kısa yolluk var jel taban ince olanlardan eşimle birlikte yikiyacagiz😊