Sumeyyeabdi 5 aylık hamileyim anneler bebek bezi alacağım ne kadar süre kullanırız 1 numarayı ilk oğlumda prima ile başladık sleppye geçmiştik kacli alsak acaba🥰
Melekannesi42 Sumeyyeabdi ben 42li bir paket aldım bebiş zayıf mı doğar kilolu mu kestiremefiğim için yetmezse 1 paket daha alırım diye düşündüm 🥰
Neseeli Sumeyyeabdi bebeğim 16 günlük 2 paket 40 lı sleepy kullandım paketi aldım bebeğim şu an 3.5 kilo☺️
yeknu ipekveatlas 96 lı tam mı yetti yani arttı mı veya az geldi mı? Bide sizin için sakoncası yoksa Bebeğiniz kaç kiloydu . Bezde Stok yapılmad biliyorum ama zamlar böyle devam ederse düşük kalite bez alcaz mecbur diyor eşim. Şuandan almaya başlamam lazım o yüzden soruyorum
ipekveatlas yeknu benim bebeğim 4 kilo doğdu biraz iriydi o yüzden 96lı bezin hepsini bitirdik 2 numaralı beze geçtik tam oldu 2 numara. belki daha az olsaydı kilosu bi sefer daha 1 numara alırdım. ve ben de stok yapmıştım mecbur çünkü her şey çok pahalılaşıyo ilk zamanlar cok kaka yapıyolar günde 4-5 kere
yeknu ipekveatlas molfix pure soft 2 numara 3-6 kg arası gidiyormuş. Büyük mü olur acaba o yenidoğan 3 kg falan olsa
Sumeyyeabdi Melekannesi42 evet canim daha 510 gram bebiş geçen gittik daha sağlıcakla alsınlar kiloları 🥰
yeknu Melekannesi42 sleepyi ben sevemedim nedense. ipekveatlas siz hangi marka almıştınız molfixte 1 numara 160 lı var Neseeli 160 lı fazla gelir diyordum ki mesajınızı gördüm
aryadamla Ben 200lü paket almayı düşünüyordum fakat bebeği olm tecrübeli arkadaşlarımızdan aldığımız tavsiyeye göre az alacağız çünkü bebeğe pişik yapabiliyormuş marka marka deneyeceğiz imkanlar dahilinde, onlara da doktor bu şekilde tavsiye etmiş
Usnac1995 1 numara yaklaşık 1.5 ay kullanılıyor diye biliyorum. Günde 5 kere yapsa 200 tane falan lazım olur diye düşündüm ama fazla oldu sanki :)