2 li test için gittiğimde 2.1 demişti ense kalınlığı doktor ama ikli test için biraz büyüktü bebeğim 4 5 gün geç kalınmış genel anlamda durumu iyi benim gördüğüm kadarı dedi ama laboratuvar a gönderemedi tabi geç kalındığı için 4 lü de orta risk çıktı size ne dediler