Seva_aa merhaba kizlar,benim daha oncedende gorme sorunlarim vardi ama hamilelikde artmis gibi geliyor bazen bulanik goruyor gibi hiss oluyor sizdede boyle seyler oldumu?
MinnieMouse Seva_aa hormonlar bulanıklık yapıyor maalesef hamilelikte. Doğumdan sonra geçer canım. Göz makyajı yapmamanı öneririm. Göz kaslarını çalıştırma egzersizleri yapabilirsin. Youtubeda kesin vardır 🥰
Dilek-K0 Ben sanki evde birsey gördüm gibi hissediyorum genelde sanki birsey geçmiş görüş alanımdan gibi korkuyorum bazen 🥺
Melismelo Benim değerlerim yükselmiş doktor hamilelikde oluyo dedi o yizden doğumdan sınra tekrar gidicem cünki bende kötü görmeye başladım hamilelikle ilgiliymiş
Melismelo Seva_aa hayır normalde zaten lens ve gözlük takıyorum ve derecem cok yüksek🙄 yeni gözlük vs yazmadı doğumdan sonra yine gel eğer değilmezse yazarım dedi ve evet normal doğum inşAllah