31 Temmuz sabah 9:15 dogurdum çok şükür 😍
Çok agrılı ve çok zor bir gebelik yaşadım. Gebeligimin ilk aylarinda düşük riski ortalarında erken dogum riski derken gercekten çok zor bi gebelik geçirdim . Hatta normal dogum yapabilcegime inanmiyordum. Ama çok şükür herşey güzel sonuçlandi 🤗 oncesinde 38 haftasina girdigimde 6 7 saat suren bir yalancı sancım olmuştu 😁 ben daha 15 gunum var derken 38+5 gün oldugunda 31 temmuz pazar sabah kalktigimda lavobaya gittim ilk. Sonra yattim birden bir agri girdi kasıklarıma. Karnimda çok sertleşmisti zaten lavobaya girdigimde kendimi kontrol ettigimde kanama gordum hemen annemi aradim dogumumun basladigini soyledi . Hemen bir sicak dusa girdim sonra esimi uyandirip hastaneye gittik. Yolda birden sanci ve agrilarim basladi. Tam 8 de hastaneye vardik. Acilde muayene ettiler sonra nts bagladilar ve dogumumun basladigini soylediler. 6 cm açılmam oldugunu soylediler. Hemen dogumhaneye aldilar ilk dogumum oldugundan çok korktum yapamayacagimi sandim agladim annemi ariyordum sık sık annem bana birazdan dogurursun dedi bende anneme 7 cm olmus daha demeye kalmadan birden doktorlar acilmamin tam 10 cm oldugunu soylediler ve direk doguma aldilar. 9 18 de kızım doğdu. Zorlandim ama yaptim. Ümraniye devlet hastanesinde dogurdum. Gercekten dogumhanedeki o doktorlarin destegi olmasa bu kadar yapabilcegimi sanmiyorum. Hani özele gitseydim bu kadar ilgi alaka gorecegimi sanmiyorum. Dogumdan oncede dogum anindada ve sonrasinda da o kadar cok destek oldularki onlara minnettarim 🤗 kizim 3kilo 100 gr dogdu. Tabi sarılik riski oldu ama cok sukur onuda atlattik 🤗🤗 su an tam 12 gunluk olduk 😍😍 eger olurda ilerde ikinci bir çocuğu düşünürsem tekrar umraniye Devlet hastanesine ayni doktoruma giderim 🤗 Rabbim herkese saglikli ve kolay dogum nasip etsin inşallah 🤗 Bebislerede saglikli ve uzun omurler nasip eylesin 💕💕 biraz uzun oldu kusura bakmayin 🤗🤗