Irmak-16 Lütfen bilgisi olan tecrübeli anneler yazabilirmi 35+3 teyim göğüs uçlarım biraz küçükler bebek tutabilirmi emzirebilirmiyim
cigdem4154 Irmak-16 canım ben emziremiyorum bu sebepten malesef silikon göğüs uçları var istersen tutmazsa onlarla denersin çocuk emdikçe uçları da çıkıyor zaten ben 20 gündür onlarla emziriyorum şükür çıkıyor yavaş yavaş 😊
berceste5155 Irmak-16 benim göğüs uçlarım da küçük yeni 33+6 olduk yeni çıkmaya başladı sanki göğüs ucu pompalarından alıp doğum yaklaştığı zaman kullanırım diye düşünüyorum bebek emdikçe büyür diyorlar bu süreçte pes etmemek çok önemli bence
Snnr41 Irmak-16 şıringanin igne kısmini kes gogus ucuna koy orayi su ceker gibi ucunu yavasca cek ucu cikiyor oyle 😄 yada el pompasi al her ihtimale karsi hafif ucunu cikart oyle emzirmeyi dene bebek emdikce uçlar cikiyor benimde icerideydi
Ikra33 Irmak-16 benimde öyle canım. Doğumun olmadan önce kızların dediği gibi göğüs ucuna şırınga deneyebilirsin. Bende yapmayı düşünüyorum. En azinda bebek zorlanmaz.
Irmak-16 Teşekkür ederim biraz olsun rahatladım ayıp olmazsa benimi şuanda nohuttan küçükler sizinki nasıldı
Selenayylmz Ikra33 doğum öncesi mi yoksa doğum sonrası mı yapiyorsunuz şırınga ile göğüs ucu çekmeyi?