rain26 İki hafta sonra detaylı ultrasona gireceğim. Mehmet beye gitmeyi düşünüyorum var mı daha önce giden arkadaşlar. Varsa yardımcı olur musunuz
rain26 Ebruli_08 Ebruli_08 kendi doktoruma sordum o da tanıyormuş iyi olur ona gitmeni bende öneririm dedi . Gittim ben gittiğimde nakit 700 kart 800 du . 700 e yaptırdım güleç biri oğlum ve eşimde girdiler kendisi davet etti . Raporunu yazdı mail olarak bazı fotoğraflar gönderdi. Memnun kaldım. Doğum yaptım kızımda şükür sağlıklı.
Betul124 Ebruli_08 merhaba canım gittiniz mi Mehmet beye ben oğlumda gitmiştim yanılıyor doktor benim oğluma ağır cam kemik hastası dedi ama oğlum sapa sağlam maşallah 2 buçuk yaşında
Cigdemevsen Ebruli_08 ben Mehmet hocaya riskli gebelik olduğu için gidiyorum pozitif bir doktor öneririm
Ebruli_08 Cigdemevsen benim de kaybım var rahim ağzı yetmezliği yüzünden bana da Mehmet hocayı önerdiler
Cigdemevsen Ebruli_08 benimde aynı rahim ağzı yetmezliginden kaybım var Mehmet hoca attı dikişimi 1 ay oldu
Ebruli_08 Cigdemevsen yaa gerçekten mi ayy sizi bana Allah gönderdi kaç zamandır Mehmet hocayı araştırıyorum nasıl iyi bir doktor mu dikişi nasıl diye
Cigdemevsen Ebruli_08 bende araştırırken genelde Mehmet hocayı çok söyleyen oldu hamileliğimin başından beri ona gidiyorum 20 ocakta dikiş attı şimdi kontrollere gidiyoruz
Cigdemevsen Ebruli_08 muayene nakit 1000 TL 2 hafta sonra tekrar bakıyor onda kontrol diye ücret almıyorlar serklajda hastane ile birlikte 7 bin verdik. sizin kaç haftalık
Ebruli_08 Cigdemevsen canım benim kaybım yeni sayılır 2 ay oldu beklemedeyim o yüzden şu anda iyi bir doktor arıyorum
Cigdemevsen Ebruli_08 amin canım inşallah. Sende kendine dikkat et sana iyi gelen şeyleri yap stresten uzaklaş vücudun toparlasin hayırlı zamanda sağlıcakla olur inşallah ☺️