durulina7 son zamanlarda çok ağrım var her an doğuracak gibiyim 38+3teyim. normalde yarın kontrolüm vardı ama doktorum pazartesiye kadar şehir dışında olduğunu söyledi. o burada değilken doğurursam nasıl yapacağım başka doktor ilgilenir mi
sevgiiarab durulina7 ilgilenme olasılıkları düşük çünkü siz onların hastası değilsiniz ama belli de olmaz yani
Nilasya12 durulina7 özelde mi takiplisinğz normalde devlette mi. Özel hastaneler doğuma yakın pek tercih etmiyor sanırım kuzenımın esınde yaşadık risk almak istemiyorlar gebenin geçmişim bilmediği için ama illa ki alan olur canım sağlık sonuçta hepsinde geri çevirecek değil😘