Bottesini Eskiden folidoce ve Folbiol kullanmıştım.Bugün Dr a istemediğimi çünkü mide bulantısı yaptığını söyledim. O da folic plus kullanbilirsin dedi. Folicplus bu adıyla piyasa değil aşı değişmiş ve folic trio olmuş. Şimdi ona başladım.
isimsiz34 Esmanilsu 7. Haftaya girdim kuzum 5. Haftadan beri kullanıyorum geç başladım ben planlı gebelik değildi