Seherkorkmz canım istediği zaman içiyorum. Zaten emzirirken içilemeyecek gaz yüzünden, ilk 4 ay acildekş doktor kusmam yüzünden asidini kaçırıp yarım bardak içmemi önermişti iyi gelmişti. Şeker vs olmadıkça sıkıntı yok. Yararlı bir şey değil ama neler yiyip içmiyoruz ki