Selam kızlar, nasipse kızımız olacak, eşim ismini hazel mayra koymak istiyor, etrafımızdaki hiç kimse ismi söyleyemiyor ve çok kötü isim diye söyleniyorlar, kimisi hazır maya gibi diyor kimisi köpek ismi gibi diyor, moralim bozuldu iyice, sizin de fikrinizi almak istiyorum eşim de ısrarcı isim konusunda