Tufutufu Kızlar yardımınıza ihtiyacım var. Trifoll ilacını kullanıyordum en baştan beri. Memlekete geldim ve burada hiçbir yerde yok depolarda yok. Folik asit içmem lazım. Sizler ne kullandınız acaba?
tecrubesizanneadayi12 Tufutufu Q-folin kullanıyorum iki doktora danıştım birde eczacıya üçüde bu markayı önerdi ve kesinlikle mide bulantısı vs de yapmıyor memnunum ben
Bebismucize Tufutufu ben folbiol kullanıyordum doktorum yüksek geleceğini söyleyip doğal içerikli aktif folicus diye bir ilaç yazdı. Biraz pahalı ama içerik açısından doğal olsun istersen bakabilirsin
LmnLcheesecake Bende ilk folbiol kullanıyordum doktor ilk bir gün iç bir gün içme dedi sonra diofol vermişti diofol kullandım.