cok sukur bende dogurdum kizlar rabbim kazasiz belasiz sizlerede nasip etsin ins bu duyguyu evet kizlar 31 temmuz gece 3 30 da uyandim hafiften sancim var bende yalanci sanci Ben de yalancı sancı diye zannettim ama öyle değilmiş Sancılarım gittikçe arttı ve beni uyutmadı Tabii ben bu arada evin içinde dolanıp duruyorum işte Baktım olacak gibi değil Sabah kahvaltı yapıp saat 9.30 gibi hastaneye gittik acile geldik burada durumumu anlattım alttan muayene ettiler 3-4 santim açıklığım olduğunu söylediler ve Doğumun başladığını belirttiler hemen bebeğin genel durumuna baktılar Daha sonra da nur köşeye falan bağlandım orada hafif de olsa Sancılarım çıktı bu arada bu benim ikinci doğumum bebeğimi de 38+5′te doğdum Ondan sonra damar yolu falan açıldı an tahlili alındı İdrarla beraber beni doğumhaneye gönderdiler orada da bana bazı uygulamalar falan yapıldı Ondan sonra nts’ye bağlandım doğum için serum falan taktılar Tabii ilk başta Suni sancı vermediler kendi sancımın ve açılmamın gelmesini beklediler kendi sancım çok şiddetli olmadığı için Suni sancı vermeye başladılar sancıyı verdikten sonra yavaş yavaş sancılar gelmeye başladı ama o kadar şiddetli ve kötü sancılar değildi yaklaşık bir buçuk iki saat öyle kaldıktan sonra açılmam tam oldu ve hemen beni doğuma aldılar birkaç ıkınma ile kızımı kucağıma aldım Çok şükür şu anda 12 gün oldu ben de bebeğim de gayet iyiyiz Bu arada sadece bir dikişim oldu Onun haricinde Herhangi bir sıkıntı yaşamadık çok şükür Rabbim sizlere de güzel hayırlı doğumlar yapmayı nasip etsin inşallah sizler de sağ salim kucağınıza alırsınız evlatlarınızı