Aleynagunal
Ben de 2 sene önce 170 boy 116 kiloyla diyete başlamıştım canım aralıklı oruç yaptım tavsiye ederim bununla birlikte başta her gün yürüyüş yaptım kilom fazla olduğu için başta sadece yarım saat yürüyebiliyorum sonra evde Leslie yapmaya başladım vücut iyice alışınca hem yürüyüş hem Leslie tabi aralıklı oruca devam 23 kilo verip 93 kiloya düştüğümde gün aşırı ilişkiyle hamile kaldım ama bebeğimi kaybettim sonra devam ettim diyete spora 70 kiloya kadar düştüm yine gün aşırı ilişkiyle 2. Aydan hamile kaldım adetim de düzene gitmişti kistlerim kaybolmuştu sorun olmayacaksa kilon boyun kaç