Ay ikinci hamileliğimde adetim gecikti sanıp test yapmıştım aynı böyleymiş. Banyoda ışıktan görmemişim poşete koyup çantama attım dışarıda çöpe atayım diye sonra neyse adet günüm geçmemiş halbuki o testte öyle çantamda gitti geldi en son evde atayım diye çıkardım söyle bir dikkatli bakınca altta çizgi var belli beli4siz .sonra tekrar test yapmıştım ve hamileyim 🤣