-Papatya- Ben çok yaptım canım ilk haftalarında bile bilmiyorken yolculuk yaptım.Sonrasında da hem otobüsle hem kendi aracımızla çok kez yaptım.Çok şükür bişey de olmadı.Doktorun da izin verdiyse Allah’ın izniyle olmaz.beline falan küçük yastık alabilirsin bel ağrısı olabilir.