Merhaba kızlar ben sürekli endişe içindeyim elimde değil :( ben şu an 22+2 hafatalık hamileyim ve yaklaşık 1 haftadır bebeğin hareketlerini hafif bir şekilde hissediyorum yani tekme vs yok.
Bu son günlerdir sanki daha az hissediyorum hareketleri, önceden uzanır uzanmaz hissederdim şimdi biraz uğraşmam lazım. Cuma günü korktuğum için özel hastaneye gittim ve herşey yolundaymiş çok şükür.. doktor 3 4 gün arka arkaya hissetmesen geri gel dedi ama ben gün içinde ara sıra hissediyorum hafifce. Gün ilerledikçe daha çok ve daha sert hissetmem gerektiğini düşünüyordum ama benim tam terzi :(
Hamile kalmak ayri dert, hamile olduktan sonrada ayri dert çok zor yaa kizlarrrr hep endişe içindeyim🤭😁
Sürekli endişe etmemek için ne yapmam lazim elimde değil hiç hamileliğimin tadını çıkartamiyorum sürekli korku içindeyim 🙏
Bu anı yıllar beklemişim… Acaba ondanmi