SultanYenihan
Valla 37 olduk baslarsa baslar napalim o agriyi ceken bilir agladim yerlerde kivrandim resmen dogum sancisi gibi ve nefes alamadim cok sukur bu haftaya kadar sag salim geldik bebisler gelisimini tamamladi yaklasik 3000g oldular dogsalarda cok sorun olacagini sanmiyorum hayirlisi olsun bence takilma cok soylenenlere agzi olan konusuyor yasayan sensin 😉😉😉