Ceyolii 3 kez çatı muayenesi oldum ama hiç açılmam yoktu doktorum istersem fitil ile başlayabileceğini ama çok fazla riski olduğunu söyledi bende kendimi ve bebeğimi yıpratmamak adına sezeryanı kabul ettim. Hiç istemiyordum sezeryanı.. keşke kendimi sezeryana hazırlasaydım çok stresli doğdu bebeğim.. zor alıştık birbirimize