eflinveannesi Kızlar 36 haftalığım bugün kontrolde doğum kanalına girmiş dedi ama o an sormak aklıma gelmedi doktor da birşey demedi kanala girdikten nekadar süre sonra doğum başlıyor biliyormusunuz
ipekveatlas eflinveannesi herkeste farklı bu durum kimse tam bi zaman söyleyemez ama bu çok iyi bişey kanala girmeyince zorla gelmiyolar
eflinveannesi minomino yok du ya sadece Bebek doğum pozisyonunda idi 1 haftadır bebek hareketleri serttti bende kendimce tekrar dönüyor falan sandım doğum kanalına girmiş meğerse