Dilek-K0 Kızlar nerelisiniz nerede yaşıyorsunuz ben aslen Giresunluyum ama istanbul Sultanbeyli’inde oturuyorum ☺️
Burcu-2634 Dilek-K0 Eskişehirliyim ama 1 ay daha doğuma kadar İstanbul da yaşayıp memleketime yerleşiyoruz bugün de eşyam taşınıyor Eskişehire 🤭
hukukcuanne_06 Burcu-2634 @Busra16777 neresinde oturuyorsunuz kızlar Eskişehirin, ben Akarbaşındaydım işe başlayıp Ankaraya taşınmadan önce😇
Dilek-K0 Dilek-K0 ben çok uzağa gitmedim evlenince kızlar biidşğim yerlere geldim aileme de yakınım ☺️
Aystsn Dilek-K0 bekarken orda oturuyordum gerçi şimdide çok uzaklaşmış değilim. Aslen bingöllüyüm istanbul/sultanbeyli
mommytobe_ Dilek-K0 yani iyidir belki bircok acidan ama gurbetlik cok zor burda bi basimayim iki yil oldu geleli ilk yil felaketti simdi biraz biraz alistim🫠🫠🫠