Minikmucizemmm26 bunun doğal yöntemle geçirmek çook zor gebeliğimin başından beri yaşıyorum 3. Kez antibiyotik tedavisi görüyorum şuan. Enfeksiyon erken doğum riski yarattığı için, hep bir korku, içinde geçti hamileliğim çok şükür bugünlere geldik. Kar zarar oranına bakınca antibiyotik kullanmak en mantıklısı