Yaseminsyn bnde 35+2 hamileym 33de başladı sancilarm 5gun hastanede yattım sancimi durdurmalari icn durdurdular ciğer geliştirici iğne vurdular olurda erken gelirse. Eve geldim 1hfta geçti yine başladı sancilarm hatta şuan bile sancm var kivraniyorm 2.hamileligm ve sezeryan Allah yardımcımız olsun bakalm nereye kadar gidecek biraz daha geçse en azından 36.37 olsa tamamdr