Ranaaa58 ne alakası var sen iyiysen bebeğinde iyidir, Allahım ya ne istiyorlar zaten menepozlu gibiyiz son haftalardayız soğuk su içicem tabi fenalık mı geçireyim. Ben marttan beri soğuk su içiyorum, dondurma yiyorum neden çünkü içim yanıyor bir kez dahi hasta olmadım oda sıcaklığında su içince bile midem bulanıyor. Boşver sen bu sıcakta iç ye şifa olsun oh mis