Kızlar merhaba bat 18 ben yumurtlamayı adetim bittikten çok geçmeden gördüm değerlendirdik ama şunu sormak istiyorum size hiç başıma gelmedi . Sürekli tuvaletim var gibi bazen gerçekten geliyor bazen yok birşey içer içmez tuvaletim geliyor . Yanma acı falan yok sadece bu sıkıntım var başına böyle birşey gelen oldu mu yani hamilelik belirtisi olabilir mi erken yumurtlama olduğu için başka bir belirtim yok akşam kan vereceğim ama sizede sormak istedim başına gelen varmı