Kızlar bugun 38 haftalık oldum kontrolüm vardı nst güzel çıktı açılmamda yok çatı muayenesi yaptı doktorum eve geldim kanamam olmuş sonrada afedersiniz siyah leke gibi akıntım olmuş korkulcak bir durummu ? Birde çatı muayenesinden sonra doğum ne kadar sürede olur acaba