benim de oğlumun beyninde kist vardı bu tek başına bi anlam ifade etmez ama down sendromu riskini arttırır demisti doktorlar amniyosentez önererek. asla yaptırmadım yaptırmam da tabii eğer aldırmak istemiyosam. böyle bişeyi de asla istemem. bi iğneyi karnından girip bebeğin kesesini delerek içindeki sudan alıyolar buna gönlüm razı olmuyo. ayrıca bağırsaktaki parlaklıkta tek başına down sendromu olduğunu ifade etmiyo bunun yanı sıra farklı şeyler de olmalıymış. burda çok okudum ben bağırsakta,kalpta parlaklık yaşayıp sorunsuz skıntısız bebeğini kucağına alan. icini ferah tut