Dilek-K0 limoncicegim2 bende öyleyim saat 12 yi geçiyor du uyandığım da onun öncesinde bazen 2 yı buluyor yeter Dilek kalk dıyorum ☺️
Dilek-K0 limoncicegim2 halsizlik mide bulantım vs atlattım çok şükür sadece hiç uyumamış gibi hissediyorum bazen kendimi bazen ise eşimi saat 7 de yolcu edince uyuyamıyorum bile hemen ☺️
BerfinYildiz Dilek-K0 Bende Uyuyorum O Saatlere Kadar Annem Arayınca Da Diyor Senin Kesin Kızın Olucak Kızlar Uykuyu Çok Sever