Canım benim kullanmadığım bulantı kesici ilaç kalmadı . En son onzyd yazdı doktor , günde bir tane diye . Ben 2 tane kullandım yine geçmedi . Attım en sonumda o tableti de , birkaç gün üst üste zofran zofer serum taktırdım litrelik olanlardan , hayatımdan stresli şeyleri uzaklaştırdım , ortamımdan biraz uzaklaştım ve azaldı bulantılarım . Şimdi 27. Haftadayım bulantılarım yine gelmeye başladı her gün bi kez mutlaka kusuyorum . Bu bulantılar bazen geçmiyor 🤦🏻♀️ Ama eskisi kadar atak geçirmiyorum bulantı atakları . Buna da şükür