Antalya1986 12+3 dün kanama pıhtı düştü kanamam devam ediyor azalmış olsada progestan hap ve 3günde 1iğne yaptırcam böyle kanama yaşayan oldumu düşük riski varmış kanamam devam ettiği sürece
Aysbsky Ben bunu 6. Haftada başlayıp 12. Haftaya kadar yaşadım malesef sürekli yattım duşa bile 4 5 günde bir girdim bende kullandım bu ilaçları şuan 15+1 riskim geçti ama hâla mecbur kalmadıkça bi iş yapmıyorum canım tabiii Allah ne derse o sen dikkat et
BBuseY 11+4 te yaşadım ama kanama değildi kahverengi leke sadece iğne olduk şimdi de progestan kullanıyorum 1 günde kesildi şimdi iyiyim 🤗 Bebek ve keseyle alakalı olmadığını söyledi doktorum bebişimiz sağlıklı 🤗
Antalya1986 Bebegim0101 kanamam 4gğnde kesildi progestan iğne ve hap ile ama kahverengi lekelenmem 1ay sürdü şimdi 24+4 olduk çok şükür iyiyiz size de bol şifalar diliyorum inşaallah geçer 3yastık koyup ayağımın altına yattım 3ay çalışmadım evden çıkmadım mecbur kalmadıkça