defnekrmn Arkadaşlar ben 8+5 haftalığım erkek evladım olursa Abdullah yada Enes Mert koymak istiyordum ki rüyamda evladıma Abdullah ismini koyduğumu gördüm sizce rüyadaki ismi koymalımıyım
sudamlasi defnekrmn bilinçaltında o isim oldugu için muhtemelen onu gördün. Cinsiyet belli değil zaten psıkolojik yani☺️
Fairytale Her gebenin böyle bi hikayesi vardır genelde. İsmini rüyamda gördüm derler. Ben rüyaları günlük hayatımızdan bilinçaltımıza yansımaları olarak görürüm ve hiç inanmam. Gün içerisinde bebeğin adı konuşulmuştur gece rüyanıza girmiştir. Nitekim 9 aylık hamileyim ve benim hiç böyle şeylerim olmadı. Siz inanıyorsanız ve kendinizi daha iyi hissedecekseniz koyun tabiki.