Hamileliğin başından bu zamana kadar çok sıkıntılarla son 19 a geldik oğlumla🙈
Hem heyecan var hem bilinmezlik hemde ne zaman buraya kadar geldikte bukadar az zamn kaldı bebeğimi kucagıma almaya🤷♀️ Şimdi ben anne mi olacam bu kadar az bir zaman mı kaldı gerçekten 😍
doğum zamanı bnmkiyle yakın olanlar var mı? Siz neler hissediyorsunuz🤗