Kremlerin faydasinin oldugunu dusunuyorum. Ben hamileligimde sadece karnim surmustum kremleri. Sonuc karnimda hic catlak olusmadi. Ama kalcam icin aynisini soyleyemeyecegim. Harita gibi olmus 🤣 krem kullaniyorsak dizlere, kalcaya filan da kullanmak gerekiyormus