_fatima_1234 Ben 20. Haftada sırt üstü düşmüştüm hareketlerini hissetmeme rağmen doktorumun asistanı buraya gelemiyorsan bile en azından sağlık ocağına gidip kalp atışlarını dinle demişti apar topar kendi doktoruma gittim. Kese içinde kanama alanı olup olmadığına baktı ve her ihtimale karşı düşük iğnesi yapılıp iki serum takıldı iki saat müşahade altında tutuldum. Vajinal batma falan var mı diye sordular hatta. Bence kendi doktorunuza bir gidin kontrol amaçlı.