Asenakardg benimde sağ kasığım ağrıdı hep bıçak gibi saplanırdı otururken yatarken falan ara ara girerdi ağrı canımı alırdı sanki
Ben hiç doktoruma danışmadım çünkü normal olağan bişey diye düşündüm geçti ama şükür şuan 10haftalığım
Bazen uzun süre çok oturunca da kasıklarda ağrı oluyor