İlk hamileliğimde her gün kaşar, kuruyemiş, süt, yoğurt, yumurta, muz tüketirdim ve bebeğim iri bebekti ama Malesef sonra bende preaklamsi olunca gelişimi durdu erken doğum yaptım 2740 doğmuştu. Şimdi yine hamileyim aynı risk var baştan kiloyu iyi alması lazım bebeğimin. Neler yiyorsunuz kızlar ⬇️
Karpuz, kuruyemiş, muz, yoğurt, süt, et dışında hadi birbirimize öneriler verelim 😊