4 ağustosta hamile olduğumu öğrendim betam 268di ertesi günü kanamam başladı kimyasal gebelik geçiriyormuşum betam 150ye düşmüştü. Kontrol amaçlı doktor 5 gün sonra yeniden çağırdı dün yeniden betama bakıldı 113e düşmüş. Kanamam hala devam ediyor sizce neden betam 3. baktırdığımdan itibaren bu kadar yavaş düşüyor. Bu ay yeniden hamile kalabilir miyim? Kimyasal gebelik öncesi de bir düşüğüm var