Kızlar bugün ikili tarama için doktora gittik 11+2 deyimiz doktor kız çok büyük ihtimalle değişeceğini sanmıyorum dedi geçen yıl 3 aylık bebeğini kaybetmiştim onda da doktor 12. Haftada kıza benziyor demişti doğduğunda erkek olduğu ortaya çıkmıştı😢 o yüzden ailelere söyleyelim mi kararsız kaldım değişen oldu mu kız denilip erkek çıkan bu haftalarda erken mi söylemek için