Ben yaptırdım antalya aşır aksu hastanesi var ersin arığoğlu çok iyi bir çocuk cerrahi dosemealti tarafinda antalya devlet hastanesinin çocuk polikliniği orda . Bi randevu alın gidin iki gun önce falan kan alıyorlar o gün geldiğindede çocuk içeri gidiyor 5 dk sonra geri cikiyor zaten tam bayiltmiyorlar sanırım Bi iki saat kalıp çıkıyorsunuz. Çok rahat Bi doktor eğer özel ilgi beklerseniz beklentinizi karsilamayabilir Bi sorun olmadığı sürece çok konuşmaz benide Bi arkadaşım yonlendirmisti onun vesilesi ile gittim . gercektende memnun kaldım internettende arastirabilirsiniz gerçekten çoğu kişinin başka dertlerine de derman olmuş biri. Eşimle birlikte başındaydık. Şuan 27 aylık oğlum sünnet derisi gayet düzgün iyileşme sürecinde çok kolay geçti. Eğer illa özel olsun demezseniz tavsiye ederim