s_sila 2prensesannesiiii canim ben de yaptirdim gecen once tlfnla ara sonra gelip alirsiniz demisti gondermiyolarmis bana oyle dedi doktor ama bilmiyorum.
ozgeozcan 2prensesannesiiii hastanenin kendi sitesinden laboratuvar sonuçlarından bakarsan pdf olarak net görürsün canım
Herzamanask4 2prensesannesiiii yok canım atmıyorlar ilk önce tıbbı genetiğe göster sonrada Hematoloji ye randevu al doktor sana ne yapman gerektiğini söyle ama pıhtılaşma varsa yoksa Hematoloji ye gitmene gerek yok
2prensesannesiiii yanikkozaanne ben anca kromozom analizi testi çıkınca gidebilirim çünkü çok uzak 🥲 pıhtı erken çıkmış sadece değer normal diyor
s_sila 2prensesannesiiii seninki kac gunde cikti canim bana genetik bakmadilar ya sadece pihtilasma bakiyoruz ddiler🥺
2prensesannesiiii s_sila allah allah 1 Ağustosta verdim canım bugün pıhtı testim çıkmış ama kromozom analizi testi çıkmamış daha