Meliha09 slzttr banada öyle geliyo hatta 10. Haftada ne zaman geçicek bu zaman diyodum 21. Haftaya girdik bile minik oğlumla🤷♀️❤️
Eldgrn slzttr 12+1 im valla su zamana gelene kadar oldum öldüm dirildim gerçekten zaman gecmiyor birde benim geç döllenme öğrendiğimde 2 buçuk haftalık falandı geç döllenme hali hiç geçmedi zaman ağırdan ağırdan gidiyoruz şimdi 🥰🥰
Aaazlize Bende öyleyim sürekli bakıp duruyordum ne zaman gececek diye ama geciyor 25 haftalık oldum bile. İnşallah sağlıcakla bebeklerimize kavuşıruz rabbim olmayana da tez zamanda nasip etsin 🤗❤️