MinikMucize63 Miniktospik şehir hastanesinde yaptım 10 ay önce bebeğimizi kaybettik bı daha hamileyim Allah kısmet ederse bı daha oraya giderim hem temizdi hem yemekleri güzeldi ilgi de vardı e daha ne olsun
yeknu Adana devlette doğumu önermem. Suriyeli doğurtmaktan üretim merkezi muamelesi yapıyor doktorlar. Benim sağlıklı bebeğimi alacakrı bi insan müsvettesi. Neyseki tek doktorla kalmadım
Miniktospik yeknu evet suriyelilerden hiçbir yerde bize sıra gelmiyor şu an antalyadayım haftaya Adana’ya geleceğim bir ay sonra doğumum var geldiğimde kontrol için randevu almaya çalışıyorum randevu yok bir de sezaryen olacak
MinikMucize63 Miniktospik kalp damar tersliği vardı ameliyat oldu Ortadoğu da kaldıramadı sezeryan oldum canım
Miniktospik yeknu bakmaz mı randevu da yok zaten sezaryen için Bilgin var mı canım dikişli mi yapıyorlar
yeknu Miniktospik bilgim yok inanın en başta da dediğim gibi imkanınız varsa özele gidin. Seri üretim suriyeli doğurttukları için çocuğa bişey olsa umursamazlar. Ama şunu biliyorum son haftalarda doktor kabul etmeyebilir sizi. Gebeliğin seyrini bilmiyor diye.
Miniktospik MinikMucize63 Rabbim cennet mekanında sizi birleştirsin inşallah 🙏 çok üzüldüm canım sezaryen dikişin varmıydı canım bir de ameliyata sadece doktor mu giriyor yoksa asistan falan mı hani kalabalık mı oluyor
MinikMucize63 Miniktospik Allah razı olsun kuzum benim riskliydi acil oldu diye kalabalık vardı tabiki gizli dikiş denen şeyden yapmışlardi ama şu anda baya koyu olmuş dikişlerim çünkü göbeğim büyüyor inşallah yırtılma olmaz 🤦
MinikMucize63 Miniktospik hamile kalmadan önce bir sene bile olmamasına rağmen dikişlerim sadece beyaz bı çizgiydi
Miniktospik MinikMucize63 şehir hastanesinde dikişli diye duymuştum demek ki değiştirmişler kalabalık olmasını sevmiyorum erkek asistanlar falanda oluyor ya o yüzden