Devletteki doktor bana kist var demişti. Kendi özel doktoruma da gittim çook normal bu kistleri gebelikte görüyoruz dedi. Devlet te verdiğim sonucu da whatsab dan attım. Ca değeri normalde yumurtalık kanseriyle alakalı ymiş. Ama nette okudum hocam dönene kadar. Tüm sonuçlar normal dedi sorun yok dedi. Kistte yada gebelik başında da yüksek çıkarmış bu değer .. ilk defa gördüm ama rahatladım