Fatmaustaa Kızlar merhaba, ilk gebeliğimi yaşıyorum şuan 6+1 im , ve kansızlığım var bu bebeğim için ne kadar riskli, doktorum ilaç verdi sizce kullanmam doğru mu , böyle bir durum yaşayan varsa bana yardımcı olabilir mi
Nur8sonmezz Fatmaustaa 31 haftalığım kansızlığım yeni düzeldi hap vermişlerdi banada bi kullandım bi kullanmadım çok önemsemedim sonra artık kansızlığım ciddileşti bebek için değil benim için kötü olmaya başladı bebek bendeki bütün vitaminleri almış ben vitaminsiz kalmıştım en son kan takıldı öyle düzeldim kan takılmasına kadar konu gelmeden ilaçlarını hiç aksatma düzelsin 🙏🏻
Limonzeytin Fatmaustaa doktorunuzun verdiği her ilacı kullanın snçta ihtiyaç varki veriyolar hamılelıkte vıtamn takvıyelerı şart. Yediklernzden tamamen alamıyosunz o yzden veriliyo zaten. Doğm yaklaştı hala kullanıyorm 2 kişilk yaşıyosnz snçta gebeyken