damlassu Kızlar kese 14mm e kadar çıktı ama halaa boş görünüyor, salı günü tekrar gel dedi. Böyle bi durum yaşayan var mı, sizce boş gebelik mi ? Son adet günüme göre 8. Haftadayım ama geç döllenme olmuş , keseye göre 6. Haftadayım. Biraz tedirginim 🥺
290811 damlassu benimde ilk gebeliğim böyleydi kese vardı ama bebek nokta gibi gelişmemişti kalp atışını duyamadık bi hafta daha bekleyelim dedi doktor tabi kalp atışı yok gelişmediği için alınmıştı ama içini ferah tut rabbim büyük 🙏
Aylin355 Hiç korkma 6. Hafta daha çok erken zaten benimkinde de kalbini duyamamıştık nokta gibiydi 9. Haftada duyduk şuan 12. Hafta ama o kadar büyüdü ki 1 hafta ileride gidiyor. Hiç acele etme kendine dikkat et sadece mutlaka görünür
Gzmnk Bebeğin görünebilmesi için kesenin en az 20 mm olması gerektiğini söylemişti doktorum. Öylede oldu öyle görmüştük